مصاحبه آرشیو خبر ها
ذهنیت پیروزی در یووه ، مانند یک تراشه در مغز !

ذهنیت پیروزی در یووه ، مانند یک تراشه در مغز !

دفاع چپ برزیلی یوونتوس با نمایش های خوبی که داشته توجه زیادی را به خود حلب کرده و خیلی از هواداران یووه علاقه مند هستند تا در بازی مقابل بایرن او را در ترکیب ثابت ببینند، بخصوص اینکه بیانکونری برای صعود حتماً به گل نیاز دارد.

 

الکس ساندرو که اولین فصل حضور خود را در یوونتوس تجربه می کند در مصاحبه جدید خود گفت:

 

ما هیجان زده هستیم و حتی از بازی رفت هم مصمم تر خواهیم بود. ما به مونیخ خواهیم رفت برای پیروزی و اثبات خودمان چرا که ما بازیکنان باتجربه، ملی پوش و همراه با ذهنیتی پیروزی طلبانه داریم.

 

انتقال از پورتو به یووه؟

 

یوونتوس یک باشگاه بزرگ است و من خوشحالم که به من اطمینان و اعتماد کردند. من هم زندگی در تورین را که در آن از من با آغوشی باز استقبال شده است را دوست دارم.

 

ساندرو ادامه می دهد:

 

آنچه که بلافاصله (پس از آمدن به یووه) به من تزریق و القاء شد ذهنیت پیروزی بود. زمانی که شما به اینجا می آیید این را مانند یک تراشه در سر شما قرار می دهند و شما متوجه می شوید که مسیر درست و اصلی این است که باید پیروز شوید. در یوونتوس ارتباط زیادی بین بازیکنان وجود دارد و یک محیط صمیمی در باشگاه است. از طرف هم تیمی هایم به مربی و سایر دستیارانش و عوامل باشگاه. همه بطور دسته جمعی و خیلی سریع به من کمک کردند.

 

مدافع هافبک 25 ساله و برزیلی یووه ادامه داد:

 

در اینجا صحبت زیاد است اما همیشه یک دیالوگ ِ ثابت وجود دارد، اینکه ضرورت پیشرفت وجود دارد. امروز یک تیم متفاوت نسبت به 6 ماه گذشته هستیم و ما همدیگر را در داخل و خارج از زمین بهتر درک می کنیم و می شناسیم. هر روز حس می کنم که در حال رشد هستم، نه تنها به عنوان یک بازیکن بلکه به عنوان یک فرد.

 

پوگبا و دیبالا؟

 

آن ها دو قهرمان هستند، آن ها می توانند در هر تیمی در دنیا بازی کنند و مطمئناً می توانند برای توپ طلا رقابت کنند. من همیشه برای هموطنم نیمار خوشحالم (کِیف می کنم) و خوشحالم که در بارسا خوب کار می کند. بسیاری از مردم گفتند که او در اروپا موفق نخواهد شد اما او خود را به عنوان یک بازیکن استثنایی اثبات کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: